søndag 12. februar 2017

Glutenfrie brownievafler

Jeg må bare dele et supert (synes jeg selv iallefall, haha) tips med dere!
Jeg har vært så heldig å få tilsendt noen produkter fra 
Browniemiksen har jeg prøvd før og den er knallgod, 
så i dag ble det en annen vri på røra.
Brownievafler!
Fort gjort og mektg godt!
Jeg bruker laktosefrie produkter, men her er det bare å bruke vanlige. 
Det blir supergodt, uansett.
Ut av røra får jeg 10 vafler, og det holder til to runder med kaffekos/dessert her i huset.
(Vi er to store og to små.)

Glutenfrie brownievafler med bringebæris og friske bær. Sååå  godt! 

1 ps brownie bakemiks fra Det Glutenfrie Verksted
200 g smeltet smør
3 egg
1 dl melk
2 ss lettrømme

(Jeg bruker laktosefrie produkter, du bruker det som passer deg best.)

Bland alt godt sammen i en bakebolle, 
jeg bruker rett og slett den gode gamle miksmasteren min.
Stekes som vanlige vafler. 

Serveres med is og friske bær. 
Håper det smaker, jeg ELSKER dette!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar